Väčšina projektov a opatrení v Strategickom pláne rozvoja dopravy do roku 2030 bola presunutá z prvej fázy (do roku 2020) do druhej fázy (do roku 2030).
Únia autodopravcov Slovenska s podporou Asociácie Žltý Anjel Asistance24 tak plánujú protestovať proti kolónam a dlhému čakaniu pre pokračujúce kontroly na českej strane hraníc.
Cestári majú vysvetliť, na základe čoho považujú určité stavebné činnosti na objektoch stavby za tak významné, že ich má uchádzač plniť iba vlastnými kapacitami.
Podľa kontrolórov zostáva strategický rozvoj iba na papieri, pričom projektom chýba vyše 46 miliárd eur. Kľúčom k lepšiemu financovaniu v sektore je viaczdrojové financovanie projektov.
Asociácia železničných dopravcov Slovenska žiada vytvoriť reálnu liberalizáciu na trhu s elektrinou, aby si ju každý železničný dopravca mohol nakúpiť sám.