Vôbec nie je isté, či sa opäť nebude meniť koncepcia a či štát nájde dostatok zdrojov na dofinancovanie chýbajúcich úsekov diaľnice D3, myslí si predseda organizácie Stanislav Kučírek.
Náklady Národnej diaľničnej spoločnosti na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti tieto služby chce poskytovať cestným dopravcom šesť spoločnosti, prví by mali byť taliansky Telepass a nemecký Toll4Europe.
Podľa polície obvinený v prospech konkrétneho uchádzača zmanipuloval viacero verejných obstarávaní NDS na nákup materiálno-technického vybavenia v celkovej hodnote cca 2,64 milióna eur.
Diaľničiari podpísali s poľskou partnerskou spoločnosťou dohodu o spolupráci, chcú urýchliť prípravu výstavby R4 od Kapušian k hranici s Poľskom pri Vyšnom Komárniku.
V prvom roku prevádzky na tomto úseku by mala intenzita dopravy dosiahnuť priemerne zhruba 12-tisíc vozidiel denne, po desiatich rokoch by mala vzrásť na 21-tisíc áut.