V prvom roku prevádzky na tomto úseku by mala intenzita dopravy dosiahnuť priemerne zhruba 12-tisíc vozidiel denne, po desiatich rokoch by mala vzrásť na 21-tisíc áut.
Ceny diaľničných známok sa na Slovensku naposledy upravovali v roku 2011 a odvtedy podľa rezortu dopravy dĺžka siete diaľnic a rýchlostných ciest narástla približne o tretinu, teda o tristo kilometrov.
Výstavba obojstranného odpočívadla pri hraniciach s Maďarskom trvala od začiatku roka 2021, zmluvné náklady dosiahli približne deväť miliónov eur bez dane z pridanej hodnoty.
Národná diaľničná spoločnosť tvrdí, že k znižovaniu podielu nákladov môže prispieť aj príchod poskytovateľov európskeho mýta a možný prevod kontrolného systému národného mýta do vlastníctva štátu.
Podľa Kresťanskodemokratického hnutia za trinásť rokov bola spoločnosti SkyToll vyplatená viac ako 1 miliarda eur. Za takú sumu by mala prevádzkovať mýto na Slovensku ešte ďalších dvadsať rokov za symbolické 1 euro.