Coupe skrývajúce techniku dvoch Civicov
Keď sa pozrieme na parametre a detaily vozidla, uvedomíme si, že ide vlastne o auto s vlastnou karosériou, ktoré pod plechmi skrýva hybridný systém odvodený od súčasného modelu Civic a podvozok odvodený od končiaceho Civicu Type R. K tomu patrí balík asistenčných systémov a technológií konektivity ako Honda Sensing a ďalšie.
Pohonná sústava poháňajúca tradične prednú nápravu pozostáva z 2,0 litrového štvorvalcového VTEC-u kombinovaného s elektromotormi, pričom ten trakčný je dodávaný s výkonom 135 kW (184 k) a krútiacim momentom na úrovni 315 Nm. Motor s priamym vstrekovaním pracuje v úspornom Atkinsonovom cykle a primárne dobíja 72-článkovú lítiovo-iónovú baterku. Systémový výkon stačí na zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy a maximálnu rýchlosť 188 km/h.
Toto 4,5 metrové kupé vďaka systému virtuálneho radenia S+ Shift simuluje prítomnosť 8-stupňového automatu, ktorý sa ovláda pádlami pod volantom. Systém upravuje otáčky a ťah pohonnej sústavy podľa aktuálne „zaradeného” stupňa a to aj keď motor s kolesami nie je spojený. Spojenie existuje len pri vyšších diaľničných rýchlostiach prostredníctvom uzamykateľnej spojky.

Nissan bojuje za svoju budúcnosť. Dva nové modely majú svoje NAJ - FOTO
Model má adaptívne tlmiče, asistenta agilnej jazdy (AHA) pre rýchlejšiu odozvu riadenia vyššiu stabilitu vozidla. Model má relatívne krátky rázvor 2605 mm a výšku len 1355 mm, takže auto bude nielen kompaktné ale aj ostré a zároveň ponúkne veľmi športový posed i nastupovanie.




