Väčšia LFP batéria
Verzia ProMAX s architektúrou 800V má odlišne usporiadané články (nehovoriac o tenších kábloch), vďaka čomu sa do toho istého auta zmestí vyššia kapacita batérie. Chémia zostáva zachovaná, ide o Li-Fe-Po – teda lítium-železo-mangán batériu, ktorá je čoraz populárnejšia najmä vďaka vyšším výkonom nabíjania a výrazne vyššej bezpečnosti a trvácnosti.

Porsche Cayenne novej generácie: Pozeráte sa na nový bratislavský prírastok - FOTO
Jej nevýhodou je hmotnosť a priestor, čo vysvetľuje, že pri štandardných modeloch so 400V architektúrou má C10 k dispozícii baterky sa kapacitou 69,9 kWh. Zmenami v usporiadaní sa však do toho istého priestoru podarilo natlačiť o vyše 10 kWh kapacity viac – 800V ponúknu 81,9 kWh kapacity. Výhodou 800V verzie je i rýchlejšie nabíjanie s vrcholným výkonom 180 kW. Tento výkon by auto malo dosahovať po dlhšiu dobu a to aj bez predhrevu baterky.
C10 a ceny
Toto 4,739 metra dlhé SUV s rázvorom 2,825 m a kufrom s objemom 435 litrov sa ako väčšina čínskych modelov vyznačuje bohatou výbavou a veľmi jednoduchým usporiadaním interiéru, no za to mimoriadne prepracovaným infotainmentom s dvojicou veľkých displejov s OTA aktualizáciou celého vozidla (nielen infotainmentu).

Peugeot koncept Polygon: odvážny a zameraný na vodiča - FOTO
Model využíva integráciu baterky do konštrukcie vozidla cell-to-chassis a disponuje 5 hviezdičkovým hodnotením bezpečnosti EuroNCAP. Štandardná 400V verzia EV modelov štartuje na cene 34 990 eur (RWD 160 kW Life). C10 ProMAX 800V RWD kúpite od 40 990 eur v súčasnej akciovej cene. AWD verzia je za 43 490 eur. Cena môže klesnúť po využití značkového financovania. Záruka na auto je 5 rokov, na batériu 8.
