… Batéria má zhruba polovicu kapacity v porovnaní s čisto elektrickým vozidlom – 28,4 kWh, pričom chémia by mala byť rovnaká. Spaľovací motor má štyri valce s celkovým objemom 1,5 litra, pričom výkon motora je 74 kW a krútiaci moment 132 Nm. Vplyvom odlišných zdrojov energie klesol trakčnému elektromotoru výkon o 6 kW na stále slušných 154 kWh.

Hyundai Ioniq Three: Prvá ukážka kompaktu z radu áut menom Ioniq - VIDEO, FOTO
Podľa vyjadrení zástupcov značky má REEV väčší predajný potenciál ako čisto elektrická verzia. Vidieť to napríklad na prémiovom modeli Voyah Free, ktorý je úspešnejší vo verzii REV 318, než v čisto elektrickom prevedení. Nová verzia REEV zároveň prináša zmeny aj pre elektrickú verziu. Model má prepracovaný podvozok v prospech komfortu a zlepšených jazdných vlastností.
U-Tour už aj ako plug-in hybrid
Obľúbený model Dongfeng Forthing U-Tour už budú môcť zákazníci na Slovensku čoskoro kúpiť aj v tretej verzii. Doteraz bolo toto klasické MPV s čínskym pôvodom, priestrannou kabínou a bohatou výbavou dostupné so spaľovacím motorom a v hybridnom prevedení bez nutnosti exterého nabíjania. Príchod novej PHEV verzie zároveň označuje úpravu dizajnu auta.
Zmeny sa dotkli interiéru, ktorý by mal byť honosnejší s vyššou kvalitou vnútorného spracovania. Novinkou je rozdelenie dvojice displejov na palubnej doske. PHEV model ponúkne batériu s kapacitou 20,16 kWh. Nabíjanie je možné striedavým prúdom s výkonom 6,6 kW. Baterka ponúkne do 90 km jazdy v čisto elektrickom režime. Kombinovaný dojazd bude cez 1000 km.