Poradcovia call centra Slovenskej sporiteľne budú od apríla pracovať z domu. Pracovný trh je podľa vyjadrení spoločnosti napätý a zamestnávatelia medzi sebou bojujú o tých istých ľudí v krajských či ďalších väčších mestách.
Čím bližšie k Bratislave, tým sú kvalifikovaní ľudia menej dostupní.
Plne inkluzívny pracovný trh
„Naši zamestnanci call centra doteraz fungovali v kanceláriách v Nitre a v Bratislave. Cítime však, že sme tu narazili na limity,“ hovorí šéf call centra Slovenskej sporiteľne Radovan Cuper.
Ženy zarábajú na Slovensku o takmer pätinu menej ako muži. Prečo je tomu tak?
Všetci poradcovia budú od apríla pracovať na home office nezávislom na lokalite. Pre banku to znamená, že sa jej otvorí celoslovenský pracovný trh, ktorý bude plne inkluzívny.
Vďaka tomu sa o prácu môžu uchádzať ľudia z mesta či dediny, rodičia na materskej, študenti či študentky alebo zdravotne znevýhodnení ľudia.
Ponúkajú viacero benefitov
„No rátame s tým, že naši budúci kolegovia budú mať základný ekonomický prehľad a digitálne zručnosti,“ hovorí Cuper.
Banka záujemcom ponúka prácu na plný alebo čiastočný úväzok a viacero benefitov. Aktuálne sú v pilotných a prípravných fázach.
Vzdialene v súčasnosti pracuje už viac ako 50 percent poradcov, od 1. apríla bude z domu fungovať celé call centrum.
Slovenská sporiteľňa je najväčšia slovenská banka.
Po podpise zmluvy medzi Ministerstvom financií SR a Erste Bank o predaji majoritného balíka akcií, ktorý sa uskutočnil v januári 2001, sa Slovenská sporiteľňa začlenila do finančnej skupiny Erste.