VSE zmenila koncept čakárne. Zákazníkov víta v obývačke.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
|
Vynovené zákaznícke centrum VSE v Košiciach. VSE

Spoločnosť VSE premenila svoje košické Zákaznícke centrum, aby sa v ňom zákazníci cítili ako doma.

Namiesto neosobného interiéru bežnej čakárne, každého zákazníka privíta teplo domova. „Veľa vecí sa u nás dá vybaviť online, niektorí zákazníci však radšej prídu osobne. Práve kvôli nim sme sa rozhodli kompletne zrekonštruovať priestory Zákazníckeho centra. Vybrali sme pre nich koncept, ktorý pomáha zabudnúť na to, že sa vôbec čaká. Nové prostredie pripomína obývaciu izbu a zákazníci sa u nás môžu cítiť ako doma,“ vysvetľuje zámery premeny čakacej zóny obchodný riaditeľ spoločnosti Miroslav Kulla. Dômyselne navrhnutá obývačka nahradila typický koncept čakárne. Jej súčasťou sú pohodlné gauče, police s knihami či zabudovaná televízia. Zo stien zmizli plagáty. Nahradili ich skutočné produkty šikovne zakomponované v priestore.

Nový image čakacej zóny sa pozitívne podpísal aj na celkovej atmosfére centra. „Redizajn u nás jednoznačne prispel k príjemnejšej atmosfére. Zákazníci sediaci na gaučoch sa medzi sebou pokojne zhovárajú, čo predtým nebolo vidieť,“ opisuje obchodný riaditeľ.
VSE otvorila svoju obývačku 1. augusta a dokončenie prestavby oslávila spolu so zákazníkmi šálkou horúcej kávy a sladkým koláčikom.
Za prestavbou stojí nápad VSE, projekt a realizácia spoločnosti Individum design. Postupne prejdú rekonštrukciou aj ostatné zákaznícke centrá VSE.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie VSE Východoslovenská energetika