Na webe zsdis.sk sme spustili chatovacieho bota, ktorý dokáže zákazníkov jednoducho sprevádzať procesom nahlásenia poruchy. V rámci pilotnej prevádzky bude dostupný počas pracovných dní v čase od 7.00 do 16.00 hodiny a v prípade mimoriadnych situácií.
V čase kalamity, kedy vplyvom extrémneho počasia postihuje výpadok elektriny veľký počet zákazníkov, neraz dochádza k neprimeranému predĺženiu čakacej doby na spojenie s Poruchovou linkou. Preto prichádzame s novou technológiou, ktorá pomôže vyriešiť tento problém. Od 8. decembra 2021 je možné vybaviť neobmedzený počet hlásení zákazníkov v tom istom čase vďaka nášmu novému „kolegovi“, ktorého sme nazvali „ChatBot Edo“.
Ako to funguje?
Ide o aplikáciu v podobe chatovacieho okna, ktoré nájdete v uvedenom čase na tejto stránke (v pravom dolnom rohu). Táto technológia je schopná spracovávať ľudskú konverzáciu vo forme písaného textu. ChatBot Edo „chápe“, čo mu pri nahlasovaní poruchy píšete a dokáže konverzovať tak, aby od vás získal všetky informácie, potrebné pre presné nahlásenie poruchy.
V súčasnosti je ChatBot Edo určený výhradne na riešenie poruchových stavov – dokáže vám napísať, čo sa na vašom odbernom mieste práve deje: či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ ide o poruchu, ktorá ešte nebola nahlásená, dokážete s Edom zrealizovať jej nahlásenie. V budúcnosti uvažujeme o rozšírení tejto služby pre riešenie ďalších zákazníckych požiadaviek.
Informačný servis