Pýtajte sa súčasného dodávateľa, porovnajte si ponuky a potom sa rozhodnite.
Každý dodávateľ elektriny mení cenník najneskôr k 1. januáru 2017 a zákazník sa môže rozhodnúť či zmenu ceny silovej elektriny akceptuje. Zákazníci VSE môžu byť spokojní, naša spoločnosť bude znižovať ceny a navyše ponúka ďalšie produkty a služby, ktoré ešte viac znížia ich výdavky na energie a domácnosť. Akceptácia nových cien za dodávku si nevyžaduje žiadnu aktivitu zo strany zákazníkov. Dodávka elektriny plynulo pokračuje, navyše s ešte výhodnejšími cenami.
Ak zákazníka navštívi podomový predajca a ponúkne mu nižšiu cenu elektriny, odporúčame porovnať si ponuky. Zákazník môže kontaktovať našu spoločnosť a presvedčiť sa o výhodnosti ponuky VSE. Zákazník si môže porovnať ponuky jednotlivých dodávateľov, kontaktovať súčasného dodávateľa a informovať sa na nové, výhodné produkty. Informácie nájde na našej web stránke www.vse.sk, poradíme na našich Zákazníckych centrách i na Linke VSE.
Zároveň sa vytvára priestor pre návrat k pôvodnému dodávateľovi. Týka sa to napríklad zákazníkov, ktorí zmenili dodávateľa nevedomky, cítili sa byť podvedení, no pod hrozbou sankcií zmluvu s novým dodávateľom nevypovedali. Vyjadrenie nesúhlasu so zmenou ceny je však jedným z dôvodov, ako možno zmluvu vypovedať bez sankcií a pred uplynutím viazanosti.
Zákazníci, ktorí sa cítia byť podvedení, si môžu svoju situáciu vyriešiť teraz, v čase zverejňovania cenových rozhodnutí. Výpoveď však musí byť dodávateľovi doručená najneskôr 15 dní pred plánovaným dňom účinnosti zmeny ceny. Ak odberateľ v stanovenej lehote nedoručí oznámenie o výpovedi zmluvy dodávateľovi, budú sa zmeny považovať za odsúhlasené a zmluvný vzťah pokračuje. Cenové rozhodnutia nájdu zákazníci aj na web stránkach dodávateľov a ÚRSO.