Ponuka sa postupne rozširuje
Základná pohonná jednotka pritom využíva ten istý spaľovací motor a ten istý hybridný systém skrytý priamo v prevodovke s viacerými spojkami, avšak spaľovací motor je naladený na nižší výkon. Silnejšia verzia 1.2 T eHybrid 6DCT ponúkne spomínaných 107 kW, z čoho 100 kW dodáva trojvalcový turbomotor. Rozdiel medzi pohonnými jednotkami tkvie najmä v dynamike a v rezerve výkonu, ktorú systém poskytuje. Za všetko svedčia tabuľkové parametre maximálnej rýchlosti a zrýchlenia z 0 na 100 km/h spolu s WLTP kombinovanou spotrebou.

Kia K4 je na Slovensku a chce pokoriť Octaviu. Viac priestoru, lepšia výbava – FOTO
Obe autá majú maximálku na úrovni 184 km/h, no slabšia verzia zrýchli na 100 km/h za 10,9 sekundy a silnejšia o viac ako dve sekundy rýchlejšie – za 8,5 s. Priemerná spotreba i emisie sú pritom navlas rovnaké – 4,5 až 5,5 l/100 km. Pravda, pri zvýšených nárokoch na dynamiku to bude práve silnejší motor, ktorý bude vyššiemu tlaku na akcelerátor vzdorovať lepšie a to nielen z hľadiska dynamiky, tak i z hľadiska spotreby.
600 Elettrica
Posledná verzia v ponuke je elektrická. Tá má vlastný cenník i vlastné výbavy. Spoločná La Prima tvorí vrchol ponuky, no pod ňou má 600 Elettrica verziu RED. Ceny štartujú aj s bonusom na úrovni 32 500 eur. Električka má výkon 115 kW.

Ford na náš trh oficiálne uviedol nový Ranger PHEV - silnejší a schopnejší - FOTO
Poháňaná je predná náprava a batéria dodá kapacitu 54 kWh z čoho je pre jazdu dostupných 51 kWh. To znamená kombinovaný dojazd na úrovni 374 až 434 km podľa WLTP. Či elektrická, či benzínová verzia 600-vky, platí, že vonkajšia dĺžka vozidla je 4,17 metra, rázvor je 2,56 m a kufor má objem od 360 do 385 l v závislosti od verzie.
