…prevodovkou najmä pri manuálnom radení a „odplutí” si do výfuku pri preraďovaní. Aby bolo učinené za dosť aj modernému trendu výroby auta z ekologickejších materiálov, Ferrari začalo využívať vo veľkej miere recyklovaný hliník na motore. Výsledkom jeho použitia je úspora 0,4 tony CO2 na vyrobené auto.
Aerodynamika a elektronika
Model vďaka úpravám karosérie produkuje o 25 kg viac prítlaku v rýchlosti 250 km/h ako SF90 Stradale. Zaujímavosťou je, že až o 35% celej prítlačnej sily sa stará podlaha v prednej časti auta. Aj vzadu je veľká časť práce na zadnom difúzeri pracujúcom na viacerých úrovniach. 849 Testarossa tlačí jazdnú dynamiku na novú úroveň vďaka digitálnemu ovládaču jazdného výkonu s názvom FIVE.

Dongfeng rozširuje ponuku: Sedan S7 REEV a U-Tour PHEV prichádzajú - FOTO
Systém vytvára tzv. digitálne dvojča, ktoré replikuje správanie sa vozidla na ceste v reálnom čase na základe matematických modelov živených dátami zo senzorov naprieč autom. Model sa snaží nájsť najvhodnejšie nastavenie auta v okamžitej situácii, napríklad sa snaží odhadnúť aká je očakávana dĺžka a smer preklzu tak, aby bol aj ten najnáročnejší jazdec spokojný. No a aby toho nebolo málo, auto má aj ADAS systémy pre bezpečnosť mimo okruhu.

Strecha a dizajn
Model s otvárateľnou strechou dokáže vykonať činnosť otvorenia a zatvorenia za 14 sekúnd pri rýchlosti do 45 km/h. Hmotnosť modelu Spider je 1660 kg, čo je o 90 kg viac ako pri kupé.

Porsche 911 Turbo S: Absolútny technologický a výkonnostný vrchol - FOTO
Dizajn jednoznačne nadväzuje na model F80 s masívnym „obočím” vpredu, no zároveň pridáva kus elegancie, ktorý F80 tak trochu chýba. K dvom karosárskym verziám navyše Ferrari pridáva výbavu zvanú Asseto Fiorano so špeciálnymi doplnkami, ktoré auto posúvajú ešte ďalej a to ako po linke dizajnu, tak výkonu.