Lepšie ako v S6
Keď sa potom hlavný spaľovací motor dostane do vyšších otáčok a výkon a krútiaci moment mu začnú rásť prirodzene v spolupráci s väčším turbodúchadlom, pomoc elektrických komponentov klesá až úplne mizne a to do momentu, keď vodič uvoľní tlak na pedál akcelerátora, keď si elektrická sústava začne minutú energiu rekuperovať podľa konkrétnej situácie.

Hongqi HS6: Z Bratislavy do Barcelony na jednu nádrž? V pohode a ešte vám zostane - FOTO
Zaujímavé je aj umiestnenie elektrického kompresora, ktorý sa nachádza až za konvenčným turbom. Keď je plynový pedál stlačený, no dostupnosť energie na strane turbíny nie je dostatočná, vzduch z prívodného kanála už aj tak mierne stlačený je privádzaný ku elektrickému kompresoru pre ďalšie stlačenie. Systém je výkonnejší, než ten doteraz montovaný do áut S4, S6 a SQ5 vďaka PSM motoru kompresoru a úprave prísunu vzduchu medzi valcami. Celkovo dokáže plniaci systém vyvinúť tlak až 3,6 baru. Systém je tiež pripravený na využívanie ekologického paliva HVO 100.
