Na novej online zákazníckej zóny spoločnosti ZSE pribudla aj veľmi žiadaná funkcia, ktorá umožňuje upraviť si deň splatnosti faktúry.
Spoločnosť Západoslovenská energetika (ZSE) uviedla v lete novú online Zákaznícku zónu, ktorá uľahčuje komunikáciu zákazníka s jeho dodávateľom energií a presúva ju do online prostredia. Doteraz sa do zóny zaregistrovalo a aktívne ju využíva viac ako 38 000 zákazníkov.
Zákazníci mali od jej uvedenia k dispozícii kompletný prehľad o svojej spotrebe, faktúrach a platbách, mohli si urobiť bezplatnú analýzu spotreby, zmeniť si kontaktné údaje, aktivovať elektronickú faktúru, či objednať niektoré služby. Od októbra môžu zákazníci online vybaviť už aj prepis elektriny a plynu na iného odberateľa.
Pribudla aj veľmi žiadaná funkcia, ktorá umožňuje upraviť si deň splatnosti faktúry. Doteraz si zákazníci nemohli zmeniť termín splatnosti faktúr, ktorý sa odvíja od dátumu realizácie odpočtu na danom odbernom mieste. „Z prieskumov nám vyplynulo, že zákazníci by uvítali možnosť voľby termínu splatnosti faktúr, ktorý bol doteraz striktne daný. V rámci online zóny si môžu odteraz vybrať z troch termínov ten, ktorý im najviac vyhovuje,“ vysvetľuje Juraj Krajcár, člen predstavenstva ZSE. Zákazníci si môžu upraviť aj výšku zálohových platieb alebo spôsob platby. Novinkou v rámci online služieb je aj možnosť zmeniť dodávateľa plynu.
Zákaznícke požiadavky zadané v online Zákazníckej zóne sa spracovávajú plne automaticky a kvôli bezpečnosti sú všetky aktívne operácie overované cez SMS kód. Po spracovaní požiadavky je zákazník informovaný prostredníctvom notifikácie priamo v zóne a formou e-mailu. Zákazníci sú motivovaní k aktivácii elektronickej faktúry, k prechodu na platbu inkasom či prevodom z účtu, čím sa odstraňuje nutnosť tlačiť faktúry či poštové poukážky.
„Nová online Zákaznícka zóna predstavuje vyššiu úroveň zákazníckej starostlivosti 24 hodín denne . Od svojho uvedenia sa stretla s pozitívnym ohlasom. Aktívne ju využíva už viac ako 38 000 zákazníkov ZSE, pričom viac ako 33 000 z nich má aktivovanú aj elektronickú faktúru. Z ďalších funkcií sú najviac využívané zmena spôsobu platby, zmena výšky preddavkových platieb a zmena dňa splatnosti , pričom každú z týchto možností využilo už niekoľko tisíc zákazníkov,“ dodáva Juraj Krajcár, člen predstavenstva ZSE.
Zákaznícka zóna je súčasťou zmodernizovanej webstránky www.zse.sk. Zákazník sa do Zákazníckej zóny môže prihlásiť cez Facebook, Google alebo cez e-mail a heslo. Celá stránka je programovaná v responzívnom dizajne, čiže sa prispôsobí zariadeniu, ktoré práve zákazník využíva (notebook, tablet, smartfón).