Predpokladaná cena za rekondičné pobyty zamestnancov Železníc Slovenskej republiky na tri roky je 1,61 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Rekondičné pobyty musia byť v kúpeľnom zariadení a zamerané na predchádzanie chorôb pohybového ústrojenstva.
BRATISLAVA 17. októbra (SITA) – Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) chcú na rekondičné pobyty svojich zamestnancov počas troch rokov vynaložiť predbežne maximálne 1,61 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (1,93 mil. eur vrátane DPH). Ako vyplýva z vyhlásenej verejnej súťaže, železničiari požadujú vykonanie rekondičných pobytov v kúpeľnom zariadení s ubytovaním a stravovaním.
„Rekondičné pobyty musia byť zamerané na predchádzanie chorôb pohybového ústrojenstva. Konkrétne miesta poskytnutia služieb navrhne uchádzač,“ oznámil správca železničnej infraštruktúry s tým, že za uvedené obdobie predpokladá využiť 3 840 rekondičných pobytov.
Súčasťou pobytov bude komplexná strarostlivosť
Lehota na predkladanie ponúk je 15. novembra, pričom platiť musia minimálne do 31. marca 2018 a pri výbere poskytovateľa služieb bude použitá elektronická aukcia. Jednou z podmienok účasti je predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 900 tis. eur bez DPH.
Súčasťou rekondičných pobytov železničiarov bude zabezpečenie lekárskej starostlivosti, liečebno-rehabilitačných procedúr, celodennej stravy s možnosťou diétneho stravovania, ubytovania, dopravy, ako aj rôznych bezplatných benefitov a spoplatnených aktivít.
Rekondičné pobyty budú trvať dva týždne
„Rekondičné pobyty budú poskytované v dvojtýždňových turnusoch počas celého obdobia platnosti zmluvy s výnimkou mesiacov júl a august v každom kalendárnom roku. Rekondičný pobyt bude trvať štrnásť dní s tým, že prvý deň začína v nedeľu večerou a končí štrnásty deň (v sobotu) obedom,“ dodali ŽSR s tým, že pobyt bude pozostávať z trinástich nocľahov a plných penzií.
Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 a v Obchodnom registri SR sú zapísané od 31. decembra 1993 ako nástupca štátneho podniku. Na základe transformácie a reštrukturalizácie sa od 1. januára 2002 od ŽSR oddelila osobná a nákladná doprava. Podnik má základné imanie 800,17 mil. eur.