Letisko Praha už od nedele rieši problémy s meškajúcimi letmi aj s oneskorenou dopravou batožiny. Informuje o tom spravodajský portál TN.cz.
„Stále evidujeme preťaženie letovej prevádzky,“ uviedla v stredu hovorkyňa letiska Klára Divíšková. Prílety do Prahy sú v priemere oneskorené o hodinu a pol, odlety o hodinu a štvrť.
Odbavenie batožiny je prioritou
Divíšková zdôraznila, že odbavenie batožiny je aktuálne pre letisko prioritou.
„Ihneď sme prijali celý rad opatrení. Batožinu, ktorá zostala v Prahe, sme poslali najbližším možným spojom do tej-ktorej konkrétnej destinácie. Od nedele do utorkového rána išlo o deväť odletov a 50 percent tejto batožiny už je na ceste za svojimi majiteľmi,“ povedala hovorkyňa.
Niekoľko hodinové čakania
Bez komplikácií však nie je ani batožina pri príletoch do Prahy. Cestujúci v ostatných dňoch museli na svoju batožinu čakať aj niekoľko hodín.
Cestujúci prejavili záujem o novú linku Pegasus Airlines, do Istanbulu sa bude z Bratislavy lietať častejšie
„Odporúčame, aby ľudia na svoju batožinu po prílete nečakali a vyplnili reklamačný formulár,“ povedala hovorkyňa letiska. Spoločnosť poskytujúca pozemné služby ich podľa nej potom zadarmo dopraví pasažierom domov v priebehu jedného až troch dní. Spoločnosť Czech Airlines Handling sa podľa Divíškovej snaží zabezpečiť ďalší personál na odbavenie batožiny.
„Požiadali sme aj letiskových administratívnych pracovníkov, aby, ak majú čas a ak môžu, pomohli v triediarni aj na reklamáciách,“ dodala hovorkyňa.