Integrovaný predplatný cestovný lístok pre mestskú autobusovú dopravu v Trnave a regionálnu dopravu Trnavského samosprávneho kraja začne platiť 25. augusta tohto roku. K dispozícii budú spoločné predplatné lístky Kombi pre mestskú aj regionálnu autobusovú dopravu s rôznou časovou platnosťou od 7- dňových, cez 30, 90 a 180-dňové až po 365-dňové a osobitné cestovné lístky SeniorPas 63+ a SeniorPas 70+.
Cestovanie s Kombi lístkom nebude limitované počtom jázd
Počet absolvovaných ciest s takýmito lístkami nebude limitovaný. Zavedenie integrovaného cestovného lístka schválili v utorok poslanci Trnavy a aj poslanci Trnavského samosprávneho kraja. Jednorazové cestovné lístky zatiaľ v ponuke nebudú.
Integrované predplatné cestovné lístky sú podľa predsedu Trnavského samosprávneho kraja Jozefa Viskupiča prvým krokom v rámci projektu budovania integrovaného dopravného systému na území Trnavského kraja.

Trnava začne platiť ľuďom za to, že nebudú parkovať pred bytovkami. Rezidenti môžu získať až 300 eur ročne
„Táto zmena prinesie možnosť prestupovania medzi mestskými a regionálnymi spojmi, a to na základe možnosti využívania zavádzaných integrovaných cestovných lístkov,“ skonštatoval Viskupič. Do integrovaného dopravného systému by sa v budúcnosti mali zapojiť aj ďalšie mestá, ktoré majú mestskú dopravu, a ambíciou je dostať pod jeden cestovný lístok aj cestovanie vlakmi.
Vzniká vízia spoločného lístka pre celé západné Slovensko
Momentálne podľa viceprimátora Trnavy Marcela Krajča prebieha komunikácia s Bratislavskou integrovanou dopravou, zámerom je vytvorenie „západoslovenského“ cestovného lístka, v ktorom by okrem autobusovej bola zahrnutá aj železničná doprava. Integrácia cestovania by mala pokračovať aj ďalej, až na celoštátnu úroveň, Trnava podľa primátora Petra Bročku nebude určite brzdou žiadneho z integračných procesov.

Mestskú dopravu v Trnave čakajú ďalšie zmeny, pribudne nová linka do Modranky aj prvá nočná linka
Cestujúci s príslušným predplatným cestovným lístkom si nebudú musieť po novom kupovať nové cestovné lístky pri prestupe z regionálnej na mestskú dopravu a naopak, ani pri prestupovaní medzi linkami regionálnej autobusovej dopravy. Nemusia z pohľadu cestovného ani rozlišovať autobusy mestskej a regionálnej dopravy.
Napríklad v rámci krajského mesta bude môcť využívať aj prímestské autobusy, čo môže byť zaujímavé napríklad pre obyvateľov okrajovej časti Kamenný mlyn. Mesto Trnava a Trnavský samosprávny kraj si budú deliť tržby z cestovného podľa tzv. miestokilometrov.