Vzhľadom na náročnosť nie je možné podľa bratislavského župana Juraja Drobu postaviť obchvat Malokarpatska ako jednu ucelenú stavbu. Budú sa stavať jednotlivé úseky, ktoré následne vzájomne prepoja.
Projekt v sebe okrem iného zahŕňa výstavbu a prevádzku bytových domov, administratívnych budov, hotela, zariadenia domova sociálnych služieb či základnej školy.
Trať Bratislava – Komárno je podľa ministra dopravy a výstavby Andreja Doležala prvá v poradí na liberalizáciu, majú pripravený plán liberalizácie ostatných úsekov do roku 2030.
V čase odletov viacerých letov nie je vylúčené isté zdržanie pri vybavovaní na registrácii na let, na bezpečnostnej kontrole či po prílete pri výdaji batožín.
Hoci rozsudok Najvyššieho súdu SR z roku 2019 napadol Lemikon dovolaním a neskôr aj ústavnou sťažnosťou, výsledok sporu ostal nezmenený a víťazstvo Tiposu sa potvrdilo.
Kľúčom k úspešnému a modernému Slovensku sú podľa Hegera inovácie. Pripomenul tiež, že v pláne obnovy je na podporu inovácií určených šesťsto miliónov eur.