Nový je tiež audiosystém SEAT Sound System so šiestimi reproduktormi, subwooferom a zosilňovačom s celkovým výkonom 300 W. Dôležitým doplnkom je bezdrôtová nabíjačka s výkonom 15 W vybavená chladením. Vozidlá dostali modernizovaný infotainment aj s online službami SEAT Connect s hlasovým ovládaním a konektivitou Carplay/Android Auto. V základe majú káblové pripojenie (menší displej infotainmentu), 9,2 palcová obrazovka je spojená s bezdrôtovým Full Linkom.
Motory s turbom, pre Ibizu trojhrnček aj bez turba
Motorová ponuka má byť pripravená na emisnú normu Euro 7 a prvýkrát má v čase príchodu novej emisnej normy obsahovať aj mild-hybridné riešenie. Keďže Ibiza s Aronou stoja na rovnakej platforme, motorová ponuka je pre obe autá rovnaká, rozdiel je len v tom, že nižšia Ibiza si ponechá aj základný jednolitrový trojvalec 1,0 MPI bez prepĺňania s výkonom 59 kW kombinovaný s 5-stupňovým manuálom.

Škoda 1000 MBX - ikona šesťdesiatok pre nových fanúšikov. Škoda oživila ďalšie silné meno - FOTO
Ďalší motor v ponuke (už oboch modelov) je 1,0 TSI a to buď s výkonom 70 kW a s 5-stupňovým manuálom, alebo s výkonom 85 kW so šesťstupňovým „manuellom” alebo 7-stupňovým DSG-čkom. Vrcholom ponuky zostáva 1,5 TSI so 7DSG. Súčasná Ibiza i Arona prišli na trh v roku 2017.
Kým Ibiza je v predaji už v piatej generácii, Arona je nový model, avšak minimálne rovnako úspešný. Od uvedenia sa predalo vyše 750-tisíc exemplárov. Obe autá s dĺžkou tesne nad 4 metre patria do segmentu B. Arona je vďaka vyššej stavbe a 400 l kufru populárnejším autom a zároveň najpredávanejším SEATom súčasnosti. Predaj oboch modernizovaných modelov začne v prvom štvrťroku 2026.
