Dizajn a údaje
Nová GLC je ľahko rozpoznateľná vďaka rozžiarenej ikonickej „mriežke chladiča,” ktorá už neskrýva chladič, skôr kopu senzorov a spredu pekne žiari vďaka podsvietenej hviezde a kope pixelových LEDiek. Model je v porovnaní so súčasným GLC o poznanie bližšie k zemi a túto skutočnosť sa snaží skryť za starý trik s čiernou farbou spodnej časti auta.

Mazda na autosalóne v Tokiu: Koncept kupé s turbo-rotačným motorom a zázrakom vo výfuku - FOTO
Zároveň má model o niečo plynulejšie sa zvažujúcu strechu, čo má byť odpoveď na otázku, či bude GLC EQ Coupe. Nuž, nebude. Model ponúkne riadenie zadnej nápravy, 360 kW systémový výkon, pričom predný elektromotor sa vie odpojiť od kolies a zadný má dvojstupňovú prevodovku. Automobil zvládne rekuperovať brzdnú energiu výkonom až 300 kW, takže brzdové obloženie je určené vyslovene len na núdzové brzdenie, alebo športovú jazdu. Keďže však auto váži 2,5 tony, aj mechanické brzdy vedia dostať poza uši.
Model má na dĺžku 4845 mm, rázvor je 2972 mm. To sa prejavuje nielen v značnej veľkosti auta zvonku, ale aj priestrannosti zvnútra. Kufor má štandardne 570 litrov objemu, k čomu možno prirátať ďalších vyše 120 litrov pod prednou kapotou. Zaujímavosťou je, že oba kufre otvárate rovnako – stlačením hviezdy.
