Model sa vyznačuje dizajnovým jazykom zvaným „Umenie ocele.” Čisté rovné plochy bez zbytočných prelisov a trochu retro dizajn, na ktorý sme už pri značke tak trochu zvyknutý je dotvorený unikátnou zadnou časťou vďaka ktorej Nexo tak trochu pripomína jedno z prvých SUV vôbec a zároveň jedno, ktorého dizajn nebol zvlášť pozitívne prijatý.

Posledné Bugatti Bolide uzatvára kapitolu menom W16 - FOTO
Áno, myslíme Pontiac Aztek, konkrétne jeho zadnú časť. Najviac viditeľné je to pri pohľade z boku. Tam vidieť podobné riešenie medzi D-stĺpikom a úplným okrajom karosérie. Predná časť so štvorcovými svetlami však vyzerá omnoho menej kontroverzne a dobre skrýva veľké rozmery auta.
Hyundai Nexo: parametre
Nové Nexo má na dĺžku 4750 mm, rázvor je 2790 mm. Objem kufra až po strechu je 993 litrov, pričom auto okrem priestrannej kabíny a kufra ponúkne prvýkrát aj guľu a ťažnosť do 1000 kg. Tak ako doteraz, aj teraz vodíkový pohon pozostáva z palivového článku, elektromotora a batérie, ktorá ukladá rekuperačnú energiu z brzdenia a energiu vyrobenú v palivovom článku pre ďalšie využitie. Nexo má nový palivový článok s výkonom max 110 kW (94 kW stály výkon).

Fiat 500 so spaľovacím motorom je späť a to vo všetkých karosárskych verziách - FOTO
Nová je aj baterka s kapacitou 2,64 kWh a výstupným výkonom až 80 kW. Vďaka tomu sa bezproblémov uživí silnejší predný elektromotor s výkonom 150 kW a krútiacim momentom 350 Nm. Nové vylepšené sú aj nádrže na vodík s kapacitou do 6,69 kg H2, čo ponúka dojazd na jedno natankovanie na úrovni 826 km podľa WLTP. Systém má vylepšenú funkčnosť v nízkych teplotách a to aj vďaka funkcii proti namŕzaniu v mínusových teplotách (Wake up funkcia pre systém).
