No batéria auto mení aj umiestnením v zosilnenej stredovej časti vozidla. Podvozok auta je skrátka tuhší a výmena baterky umiestnenej tesne pred zadnou nápravou zas prispieva k lepšiemu rozloženiu hmotnosti. Konštruktéri tiež zlepšili brzdný účinok vďaka intenzívnejšej pomoci brzdového asistenta a Spring má prvýkrát stabilizačnú tyč.

Škoda Fabia 130 - nečakaná a výnimočná. Fabia tak blízko k RS už dávno nebola – FOTO
Úpravou prešli aj tlmiče a pružiny. Auto tak má byť stabilnejšie vo vyšších rýchlostiach a celkovo bezpečnejšie. Keďže však Dacia nevenovala veľkú pozornosť predražovaniu auta prostredníctvom drahších pokročilejších asistentov, môžeme očakávať, že v crash testoch by nezískala viac ako jednu hviezdičku (ako súčasný model).
Stále najľahší elektromobil, teraz menej turbulencií
Model získal o kus lepšiu aerodynamiku vďaka pomôckam, ktoré predstavujú sadu krytov v prednej časti, no tiež po bokoch i vzadu. Model má tiež nový spoiler. Všetky tieto drobnosti prispievajú k nižším turbulenciám v hornej časti zadných dverí, čo zníži hlučnosť i aerodynamický odpor a prispeje k lepšej spotrebe. Tú výrobca uvádza na úrovni 12,4 kWh. Model bude aj po úpravách vážiť približne jednu tonu.
Prvýkrát LFP
Spring si prvýkrát v rámci koncernu Renault osvojí batérie s chémiou LFP (lítium-železo-fosfát), ktoré zabezpečia väčšiu tepelnú bezpečnosť, dlhšiu životnosť a nižšie náklady. Zároveň však takéto baterky zaberajú viac miesta, takže kapacita baterky bude 24,3 kWh. Výhodou však je, že na DC nabíjačke sa výkon nabíjania zvýši z 30 na 40 kW.