Nový výfukový systém pre špecifický zvuk
DB12 S tak možno nie je dramaticky rýchlejšia na rovinke, no rozhodne by ste ju mali vedieť poznať po zvuku. Model má nový výfukový systém so štvoricou koncoviek už v základe s upraveným charakterom, ktorý lepšie využije zmeny pri radení a v otáčkach, no špecifikom je titánový výfukový systém, ktorý pridáva viac hlbokých, stredných i vysokých tónov a je tiež o 1,5 dB hlučnejší. V porovnaní s oceľovým výfukom je o 11,7 kg ľahší.

Vylepšený podvozok
Úpravy podvozku mali za cieľ zlepšiť vnímateľnosť toho čo auto robí a čo sa s ním aktuálne deje pre vodiča. Automobil má skrátka nový „feel” a to prostredníctvom softvérových úprav do adaptívnych tlmičov DTX od Bilsteinu, navyše má auto tuhší zadný stabilizátor a mierne upravenú geometriu kolies a riadenia.

Ferrari 849 Testarossa - ikonické meno opäť ožíva - FOTO
Kalibráciou prešiel tiež zadný elektronicky ovládaný samosvorný diferenciál. K podvozkovým zmenám patria karbón-keramické brzdy v štandardnej výbave. Okrem zvýšenej termálnej odolnosti a zvýšenej účinnosti vďaka 410 mm kotúčom vpredu a 360 mm kotúčom vzadu, pomáhajú brzdy aj k zníženiu neodpruženej hmotnosti a to o masívnych 27 kg.

Vylepšené aero a úpravy dizajnu
DB12 S odlíšite azda len pri pozornom pohľade, no znalci si všimnú nový dvojitý element na prednom spliteri i novo tvarovanú kapotu. Úlohou upraveného splitera a zadného spoilera je zvýšenie stability vozidla vo vysokej rýchlosti.

Leapmotor oficiálne vstupuje na slovenský trh: Iba ďalšia „Čína“ alebo niečo viac? - FOTO
K tomu patria S-ká rozmiestnené po kabíne i v exteriéri. V kabíne je tiež niekoľko odlišností od štandardného modelu vrátane vyhrievaného volantu odetého v Alcantare, no tiež červený finiš na kovovom otočnom ovládači tesne nad voličom automatickej prevodovky.