Online predajca Amazon zavádza novú funkciu s generatívnou umelou inteligenciou (AI), ktorá sumarizuje recenzie produktov pre zákazníkov.
Cieľom funkcie, ktorú spoločnosť začala testovať skôr počas tohto roka, je pomôcť kupujúcim na prvý pohľad určiť, čo o produkte povedali iní zákazníci skôr, než strávia čas čítaním jednotlivých recenzií. Vyberie spoločné témy a zhrnie ich v krátkom odseku na stránke s podrobnosťami o produkte.
Zatiaľ iba v USA
Amazon v blogovom príspevku v pondelok uviedol, že recenzie vytvorené umelou inteligenciou sú v súčasnosti k dispozícii pre podskupinu mobilných zákazníkov v USA v rámci „širokého“ výberu produktov.
Umelá inteligencia v podnikaní: Môže firmám pomôcť, alebo zapríčiniť ich pád?
Podľa spätnej väzby pritom v nadchádzajúcich mesiacoch túto funkciu možno rozšíria na viac nakupujúcich a ďalšie kategórie produktov, uviedol riaditeľ Amazonu pre komunitné nakupovanie Vaughn Schermerhorn.
Všetci sa snažia využívať Al
Spoločnosť sa usiluje integrovať viac umelej inteligencie do ponuky svojich produktov v čase, keď sa technologické spoločnosti pretekajú v oblasti generatívnej umelej inteligencie.
Amazon na Slovensku zvyšuje mzdy, viac sa ujde aj nováčikom
Amazon neuviedol na trh svojho AI chatbota alebo nástroj na vytváranie obrázkov, ale sústreďuje sa na služby, ktoré umožnia vývojárom vybudovať si vlastné generatívne nástroje AI na jeho cloudovej infraštruktúre AWS.