Jeden z najväčších vernostných programov na Slovensku, Tesco Clubcard, oslavuje 15. narodeniny. Od svojho spustenia v roku 2010 si program získal obľubu u viac ako 1,4 milióna členov, pričom až 90 % nákupov v kamenných predajniach či online prebieha s použitím Clubcard. Pri príležitosti výročia štartuje Tesco od 13. augusta 2025 veľkú súťaž so zaujímavými výhrami pre všetkých členov programu.
Vývoj Tesco Clubcard
„Teší nás, že naši zákazníci obľubujú vernostný program Tesco Clubcard a všetky jeho výhody. Na Slovensku ho používajú až pri 90 % nákupoch v kamenných predajniach či Tesco Online nákupoch. V aktuálnom období najviac oceňujú Clubcard ceny so zľavami v priemere 30 % a skvelý benefit v rámci vernostných programov, ktorý za nazbierané body vracia zákazníkom peniaze vo forme peňažných poukážok. Len za posledný rok sme zákazníkom vrátili vo forme peňažných poukážok viac ako 11 miliónov eur a zároveň si uplatnili vyše 17,6 milióna eur v kupónoch,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku. Tesco Clubcard prešiel za 15 rokov výrazným vývojom – od papierových kupónov až po digitalizáciu a personalizované ponuky v aplikácii.

Tesco pokračuje v modernizácii predajní, vynovený supermarket otvorili aj v Prievidzi
„Tesco Clubcard však nie je len plastová či virtuálna karta v aplikácii. Vďaka nej vieme lepšie spoznať potreby našich zákazníkov a prinášať im výhody, ktoré im naozaj pomáhajú v každodennom živote. Nedostávajú tak len všeobecné zľavy, ale ponuku šitú na mieru a množstvo ďalších výhod najmä v aplikácii Clubcard. Po 15. rokoch je stále našou prioritou odmeňovať vernosť našich zákazníkov, aj preto spúšťame ešte väčšie zľavy a súťaž s atraktívnymi výhrami pre všetkých členov Clubcard,“ doplnil Kuruc.
Súťaž o ceny
Zákazníci za každý nákup nad 15 eur dostanú pri pokladni hraciu kartičku s QR kódom, ktorú môžu naskenovať v aplikácii Clubcard a ihneď zistiť, či vyhrali. Okrem okamžitých výhier sú všetci členovia automaticky zaradení do žrebovania o hlavné ceny, ako sú bicykle, smartfóny, dovolenky či automobil. Súťaž potrvá do 23. septembra 2025.

Tesco opäť uspelo v súťaži Voľba spotrebiteľov, ponúkajú najinovatívnejší produkt roka
Medzi hlavné výhody Clubcard patrí jednoduché zbieranie bodov za každý nákup, peňažné poukážky ihneď k dispozícii v aplikácii, atraktívne zľavové kupóny, exkluzívne ponuky, prehľad o úsporách a možnosť využiť body aj na dobitie kreditu na SIM karte Tesco mobile. Program získal aj prestížne ocenenie QUDAL – Quality Medal – Slovakia 2024/2025 v kategórii Vernostný program.