Obchodný reťazec Lidl prichádza s revolučným konceptom „nedotknutého“ mäsa, ktoré je balené v špeciálnych hygienických obaloch, čím sa zabezpečuje, že sa ho nikto nedotkne od výroby až po kuchyňu spotrebiteľa. Tento prístup reaguje na rastúce požiadavky zákazníkov na transparentnosť a bezpečnosť pri nákupe potravín.
Mäso je bez baktérií, má dlhšiu čerstvosť a zaručenú kvalitu. Generálny riaditeľ Istermeat, Zoltán Fitos, uviedol, že spolupráca s Lidlom pomohla zlepšiť efektívnosť práce a zabezpečiť najvyšší štandard za najlepšiu cenu. „Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu,“ povedal Fitos.
Lidl otvoril vo februári päť nových predajní, aktuálne ich je po celom Slovensku 172
Diskont dodal, že so slovenskými dodávateľmi, ako je Istermeat, spolupracuje už šesť rokov a predal viac ako 21-tisíc ton ich mäsa. Nákupca mäsových výrobkov v spoločnosti Lidl Juraj Lapoš zdôraznil, že tento proces garantuje najmodernejší a najrýchlejší baliaci proces pri dodržaní najvyšších hygienických štandardov.
Lidl pokračuje v expanzii na Slovensku, svoju stosedemdesiatu predajňu otvoril v Hlohovci
„Lidl sa zaviazal prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a z welfare chovu, čím zabezpečuje, že mäso je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté,“ uzavrel Lapoš.