Západoslovenská energetika (ZSE) uviedla novú Zákaznícku zónu, ktorá uľahčuje zákazníkom komunikáciu so spoločnosťou a presúva ju do online prostredia.
Zákaznícka zóna je súčasťou zmodernizovanej webstránky www.zse.sk. Zákazník sa do Zákazníckej zóny môže prihlásiť cez Facebook, Google alebo cez e-mail a heslo. Celá stránka je programovaná v responzívnom dizajne, čiže sa prispôsobí zariadeniu, ktoré práve zákazník využíva (notebook, tablet, smartfón). Kvôli bezpečnosti zákazníka sú všetky aktívne operácie overované cez sms kód.
Po aktivovaní odberného miesta v zóne, získa zákazník prehľad o svojej spotrebe, o faktúrach a platbách, pričom , faktúry môže hneď aj uhrádzať cez platobné brány. V zóne si môže zákazník zobraziť všetky odberné miesta a zmluvné účty, zmeniť svoje kontaktné údaje, výšku preddavkových platieb alebo spôsob platby. Zóna umožňuje aj aktivovanie elektronickej faktúry.
Ďalšou novinkou je aj možnosť priamo si objednať služby ako Elektrina so zárukou či Služby pre domov, ako sú ZSE Asistuje Plus, ZSE Zdravie a Poistenie domácnosti. V Zákazníckej zóne čoskoro pribudnú funkcionality ako zmena sadzby, analýza spotreby alebo výber dňa splatnosti preddavkových platieb. Pribudne aj možnosť online prepisu odberateľa elektriny a plynu a zobrazenie odstávok elektriny. Rozšíri sa aj ponuka služieb, ktoré sa dajú objednať online o Plyn so zárukou, ZSE Balík Domov, ZSE IT Pomoc a ďalšie služby.
„Našim cieľom bolo vytvoriť pre zákazníkov miesto, kde si môžu vybaviť požiadavky z pohodlia svojho domova alebo kancelárie. Nová online Zákaznícka zóna predstavuje vyššiu úroveň zákazníckej starostlivosti 24 hodín denne,“ uviedol člen predstavenstva ZSE Juraj Krajcár.
Viac o novej Zákazníckej zóne sa môžete dozvedieť tu: ZÁKAZNÍCKA ZÓNA