Firma uviedla, že „nepatrný počet“ šekov bol vydaný bez podpisu v dôsledku administratívnej chyby. Ryanair zákazníkom poslal nové šeky spolu s vysvetľujúcim listom.
Írska spoločnosť Ryanair, ktorá je najväčším európskym nízkonákladovým leteckým prepravcom, sa ospravedlnila zákazníkom, ktorým banky nepreplatili šeky s kompenzáciou za zrušené lety.
Ryanair uviedol, že „nepatrný počet“ šekov bol vydaný bez podpisu v dôsledku administratívnej chyby. Firma uviedla, že zákazníkom poslala nové šeky spolu s vysvetľujúcim listom.

Išlo o 190 šekov s odškodnením za 20 tisíc eur
Ryanair informoval, že problém sa týkal 190 šekov s odškodnením za zhruba 20 tisíc, ktoré v júli rozposlala. „Úprimne sa ospravedlňujeme za túto nepríjemnosť, ktorá vznikla v dôsledku našej snahy vydať tieto kompenzačné šeky naším zákazníkom rýchlo,“ konštatovala spoločnosť.
Letecký prepravca Ryanair vlani zrušil stovky letov pre problémy s rozpisom služieb pilotov. Počas tohto leta štrajky viedli k ďalším zrušeniam letov.