Náklady Národnej diaľničnej spoločnosti na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Veľký investičný dlh v odloženej údržbe železničnej infraštruktúry dosahuje odhadom 400 až 500 miliónov eur, je to dôsledok zanedbanej starostlivosti v posledných tridsiatich rokoch.
Podľa nezaradeného poslanca Tomáša Tarabu sú vodiči a prevádzkovatelia vozidiel neprimerane prísne a viacnásobne sankcionovaní za porušenie povinností pri výbere mýta.
Cestní dopravcovia tiež žiadajú, aby sa na zníženie cestných daní pre dopravcov použilo 43 miliónov eur, ktoré sa majú v tomto roku ušetriť na nákladoch z výberu mýta.
Podľa Národnej diaľničnej spoločnosti tieto služby chce poskytovať cestným dopravcom šesť spoločnosti, prví by mali byť taliansky Telepass a nemecký Toll4Europe.