Podľa žilinskej županky Eriky Jurinovej bolo najväčšou chybou, že sa v minulosti vnímala diaľnica D3 ako regionálny problém. Poliaci idú naopak podľa harmonogramu.
Dvojrúrový diaľničný tunel Višňové začali raziť vlani v júni. Bude súčasťou diaľničného obchvatu Žiliny – 13,5-kilometrového úseku D1 Lietavská Lúčka – Dubná skala.
Inštitút pre ekonomické a sociálne reformy upozornil, že Národná diaľničná spoločnosť si dala predložiť ponuky uchádzačov na tri najväčšie stavby diaľnic za ostatné roky v rozmedzí dvoch týždňov.
Ľudia, ktorí pracovali na stavbách diaľnic ako tesári, vykonávali túto prácu bez pracovných zmlúv a podľa lídra hnutia OĽaNO-NOVA Igora Matoviča mali mať aj falošné lekárske prehliadky.
Podľa zástupcov Národnej diaľničnej spoločnosti doterajším požiadavkám občanov vyhoveli a do dokumentácie ich zapracovali. Podané námietky odložia začiatok prác o niekoľko mesiacov.
Predstavitelia strany Sloboda a Solidarita si podľa Národnej diaľničnej spoločnosti neuvedomujú, že vlastníctvo k pozemkom pre kompenzačné opatrenia nie je možné získať vyvlastnením.
Oprava ľavého jazdného pásu na diaľnici D1 v smere od Prístavného mostu k mostu Lafranconi bude na úseku v dĺžke dva a pol kilometra. Práce by mali stáť zhruba 508 tis. eur bez DPH.