Značka ŠKODA lídrom na Slovensku aj vo februári

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.

BRATISLAVA 11. marca (WBN/PR) – Značka ŠKODA si drží pozíciu lídra aj vo februári, keď dosiahla v kategórii M1 trhový podiel 20,40 %. Úspech potvrdzuje predaj celkovo 898 automobilov značky ŠKODA. Najžiadanejším automobilom Slovákov sa vo februári stala Fabia.

Februárový 20,40-percentný podiel nás naďalej stavia na pozíciu lídra na slovenskom trhu. Napriek všeobecnému poklesu predaja na automobilovom trhu sme zaznamenali dobrý výsledok a verím, že v nasledujúcich mesiacoch budeme naše predaje ďalej posilňovať,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku vo februári celkovo 898 automobilov, čím si zabezpečila 20,40-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 1 785 automobilov kategórie M1. Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci február stal model Fabia (289 predaných vozidiel, hatchback 144 kusov + combi 145 kusov). Populárna ŠKODA Octavia skončila na druhom mieste s celkovo 217 predanými kusmi (sedan 61 kusov + combi 156 kusov). Vysokej popularite sa tešia aj nové modely ŠKODA Rapid (115 kusov) a Octavia tretej generácie (63 kusov).

Model

Počet predaných ks

 Citigo

 47

 Fabia

 144

Fabia Combi

145

Octavia Tour 2

1

Octavia Tour 2 Combi

1

Octavia 3

63

Octavia 2

61

Octavia 2 Combi

156

Superb

12

Superb Combi

35

Yeti

58

Roomster

60

Rapid

115

Spolu (M1)

898

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto