V nových kontaktných centrách sa dajú vykúpiť i predať autá, zatiaľ sú len na západe Slovenska

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Autobazár AAA auto
Foto: AURES Holdings

Na Slovensku vznikajú nové centrá na výkup a predaj áut. Potešia najmä motoristov zo západu krajiny, kde na troch miestach budú môcť motoristi nechať vykúpiť vozidlá a mať možnosť prevziať si na diaľku zakúpené auto.

S otváraním špecializovaných menších predajných kontaktných centier začala skupina AURES Holdings, prevádzkovateľ medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO a značky Mototechna.

Ako informoval PR manažér skupiny Peter Pucher, tento krok má prispieť k ďalšiemu rozšíreniu ponuky automobilov v rámci siete AAA AUTO, ktorá v súčasnosti ponúka 19-tisíc vozidiel.

Chcú posilniť regióny

Spustenie nového konceptu má zároveň podporiť tohtoročný cieľ predaja – 120-tisíc automobilov. Na Slovensku boli zatiaľ otvorené kontaktné centrá v Dunajskej Strede a v Bratislave, uvedenie ďalšieho sa pripravuje v Prievidzi.

„Chceme posilniť náš trhový podiel aj v regiónoch s nižšou hustotou obyvateľstva. Preto budeme budovať tieto kontaktné centrá i v menších mestách s 15- až 20-tisíc obyvateľmi. Prinesú tak lepšiu dostupnosť služieb výkupu automobilov, ako aj možnosť pohodlne si prevziať na diaľku zakúpené vozidlo. Kontaktné centrá však budú vznikať aj vo väčších mestách, a to na podporu veľkých autocentier,“ prezradil generálny riaditeľ AURES Holdings a člen predstavenstva Petr Vaněček, ktorý je okrem iného zodpovedný za expanziu skupiny.

Pobočky poslúžia aj na podporu predaja

Ide podľa neho o podobný koncept, aký sa používa pri budovaní menších obchodných centier.

„Ľudia sú čoraz menej ochotní cestovať za nákupmi a viac si cenia svoj čas. My sa im chceme priblížiť,“ zdôvodnil, prečo vyberajú lokality na miestach s vysokou návštevnosťou a prirodzeným pohybom zákazníkov, čo sú najmä parkoviská pri nákupných centrách.

Okrem výkupu a vyzdvihnutia vozidla budú tieto pobočky slúžiť aj na podporu predaja.

„Pracovníci v kontaktných centrách sú vyškolení i na prezentáciu automobilov. Pre zákazníkov sme vytvorili diskrétne zóny s možnosťou zakúpenia auta na diaľku. Na mieste si dokážu vybaviť i jeho financovanie. Takto zakúpené vozidlo im následne doručíme,“ dodal Vaněček.

Podobný systém bol počas pandémie

Podobný systém fungoval už počas pandémie COVID-19, kedy museli byť kamenné pobočky niekoľkokrát zatvorené a nahradil ich online predaj. Aktuálne je nové kontaktné centrum v Dunajskej Strede na Hlavnej 81/35, v Bratislave sídli na Rožňavskej 5432/32.

Otvorenie ďalšieho sa pripravuje v Prievidzi. V Českej republike sa už nachádzajú centrá v pražskom Zličíne, v Karvinej, Trutnove, Brne a v Šumperku.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Peter Pucher
Firmy a inštitúcie AAA AutoAURES HoldingsMototechna