BRATISLAVA 5. apríla (WEBNOVINY) – Japonské miniautíčko iQ poznajú Európania ako Toyotu. V Amerike sa toto auto predáva pod značkou Scion. Marketing spoločnosti Scion prichádza s netradičnou reklamnou kampaňou, v ktorej chce vyzdvihnúť minimálny polomer otáčania tohto malého auta, čím chce poukázať na jeho vhodnosť do mestskej premávky. Je však diskutabilné, či sa tento odkaz dostane aj ku koncovému adresátovi, keďže bol použitý takýto typ propagácie.
https://www.youtube.com/watch?v=GUaPLyIzkis
Pre tých, ktorí si radšej pozrú zopár afektovaných chlapíkov, ako sa nezmyselne točia v aute a polievajú mliekom je ďalšie video.
https://www.youtube.com/watch?v=KqoiqFi2gqE
V nasledujúcich videách robia to isté policajti aj drsní motorkári. Jediný parameter, ktorý sa vo všetkých štyroch videách nemení, je IQ. Auto ho má vždy najvyššie.
https://www.youtube.com/watch?v=hkapFcYkph0