Hybrid – viac výkonu za nižšiu spotrebu
Systém hybridného pohonu funguje podobne ako v prípade áut od BYD. To znamená, že väčšinu času – približne 90% všetkých jazdných situácií bude auto a jeho DTH hybridný systém (čo v tomto prípade znamená Dual-Tech Hybrid) fungovať pocitovo ako elektromobil, pretože práve ten je tým hlavným motorom poháňajúcim kolesá.
Spaľovací motor v takom prípade pracuje ako generátor, ktorý cez batériu napája elektromotor, čo zvyšuje jeho efektivitu. V prípade potreby maximálneho výkonu sa motor dokáže spojiť priamo s kolesami a poháňať ich spolu s elektromotorom plným výkonom, ktorý je na úrovni 204 koní.
Spaľovací motor má o niečo nižší výkon ako čisto spaľovací agregát s rovnakým objemom. 110 kW a 220 Nm sú jeho maximálne parametre. Elektromotor má 130 kW a 300 Nm. Priemerná spotreba by podľa WLTP mala byť len 5,9 l/100 km.
