E-Transit Custom – s AWD výkonom
Elektrickú verziu modelu Transit Custom si zákazníci štatisticky najčastejšie kupujú z troch dôvodov (a obvykle všetkých naraz). Pre potrebu znížiť flotilové lokálne emisie, pre potrebu auta do mesta ale i pre výkon. Kým naftové dodávky sú dokonalo prispôsobené dlhému jazdeniu naprieč krajinou, tie elektrické sú vhodné na neustále brzdenie, pridávanie a krátke zastavenia. Majú však aj výhodu v podobe výrazne vyššej okamžitej dynamiky, možnosti predbiehať a takpovediac nebyť brzdou v premávke.
Novinka vychádza zo súčasnej konfigurácie so základným pohonom zadnej nápravy a dopĺňa ju o nezávislú výkonnú jednotku medzi prednými kolesami. Pohonné jednotky vedia svoje parametre ponúkať nezávislo od seba, takže auto môže využívať ten konkrétny pohon, ktorý mu aktuálne pasuje.

Hyundai Nexo novej generácie: odpoveď pre tých, ktorí vodíku neveria - FOTO
Systémový výkon môže byť 100, 160 alebo 210 kW. Kombi verzia modelu zvaná E-Turneo Custom bude mať k dispozícii 160 alebo 210 kW verzie, pričom tá výkonnejšia bude dostupná len v kombinácii s najvyššou výbavou Titanium X. Najsilnejšia verzia okrem výkonu 210 kW ponúkne aj krútiaci moment 630 Nm dostupný okamžite po stlačení plynového pedálu.
