Budúcnosť značky Volvo odhalená

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

BRATISLAVA 20. februára (WBN/PR) – Volvo Concept Coupé a Volvo Concept XC Coupé sú stvárnením nového smerovania značky, v rámci ktorého získal dizajn vyšší strategický význam s cieľom vniesť do značky Volvo viac emócií. Predstavujú dizajnové možnosti novej modulárnej architektúry SPA (Scalable Product Architecture) a zároveň pripravujú pôdu pre úplne nový model Volvo XC90, ktorý bude predstavený na jeseň tohto roku.

Hodnoty značky Volvo sú vyjadrené odvážnejším a osobitejším dizajnom, ktorý je u zákazníkov jedným z najdôležitejších kritérií pri výbere luxusného vozidla. Dizajn musí reagovať na realitu, ktorá si vyžaduje dôsledné sústredenie na detaily a kvalitu. Spojenie tohto aspektu s osobitým dizajnovým jazykom, poskytne značke Volvo konkurenčnú výhodu, ktorej sa nemôže vyrovnať žiadny z našich konkurentov.

Volvo Concept Coupé je inšpirované súčasným progresívnym škandinávskym životným štýlom a dizajnom, ako aj prvkami z minulosti.

Presne ako v prípade koncepčného vozidla Volvo Concept Coupé charakterizuje prednú časť modelu Volvo Concept XC Coupé nové rozloženie na kapote a tzv. „vznášajúca sa“ mriežka chladiča, olemovaná prednými svetlometmi, ktoré sa pýšia novými svetlami na denné svietenie v tvare písmena T. Vzhľad zadných svetiel je takisto charakteristickým prvkom v novom dizajnovom smerovaní spoločnosti Volvo Cars.

www.volvocars.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Volvo