FRANKFURT 22. júla (WEBNOVINY) – Nemecký výrobca automobilov BMW chce svoj obrat zvýšiť predajom cez internet a osobnými návštevami obchodných zástupcov.
Informoval o tom ekonomický týždenník Wirtschaftswoche.
„Vieme si veľmi dobre predstaviť, že by sme mohli predaj cez internet rozšíriť na všetky naše modely. Očakávania a potreby našich klientov sa menia a my chceme ich požiadavky splniť,“ povedal týždenníku nemecký obchodný riaditeľ BMW Roland Krüger.
Automobilka chce cez internet začať predávať už elektrinou poháňaný model i3, ktorý verejnosti predstaví 29. júla. Spoločnosť chce však tiež vytvoriť „mobilnú predajnú jednotku“, ktorá bude môcť navštíviť zákazníka aj doma.
Proti plánom na využitie priameho predaja sa stavajú díleri značky BMW a automobilka sľúbila, že návštevy u zákazníkov sa aspoň dočasne v Nemecku robiť nebudú, citoval Wirtschaftswoche nemenovaného zástupcu predajcov.
Podľa Krügera však fyzická predajná sieť naďalej ostane hlavným predajným kanálom vozidiel BMW.