BRATISLAVA 11. decembra (WBN/PR) – AT&T* začínalo podnikať na Slovensku pred pätnástimi rokmi s niekoľkými desiatkami ľudí. Dnes má v dvoch mestách štyri centrá s vyše tritisíc ľuďmi.
Dizajn riešenia siete, zabezpečenie dodávky zariadení a dohľad na ich úspešnou inštaláciou v rôznych krajinách sveta je iba jednou z úloh, ktoré riešia zamestnanci firmy AT&T na Slovensku. AT&T je lídrom v oblasti poskytovania služieb pre veľkých zákazníkov, okrem iných aj nadnárodných spoločností nachádzajúcich sa na šiestich kontinentoch.
Aj o tom je neustále rastúci trend postupného rozširovania M2M technológií a potrebe ich vzájomnej komunikácie „Naša sieť sa bude vyvíjať. Dátové toky budú čoraz viac založené na prenose videa. Dátové úložiská aj spôsob práce s dátami prejdú virtualizáciou. Aj naši zákazníci zmenia svoje očakávania vo svetle globálnej expanzie a požiadaviek súvisiacich s mobilitou, bezpečnosťou a virtualizáciou,“ vysvetľuje Eric Loeb, viceprezident spoločnosti AT&T pre medzinárodné vonkajšie vzťahy.
„Keď sme otvárali v roku 1999 prvú pobočku na Slovensku, nečakali sme, že by sme jedného dňa mohli mať na Slovensku tisíce zamestnancov. Profesionalita, nasadenie, podpora a zmysel pre tímovú spoluprácu sú atribúty našich kolegov, ktoré si naši zákazníci vážia,” hovorí Eric Loeb. „Sme presvedčení, že sa nám s našimi slovenskými kolegami podarí zrealizovať ešte veľa zaujímavých projektov,“ dodáva.
AT&T pôsobí na Slovensku už pätnásť rokov a zabezpečuje podporu potrieb nadnárodných spoločností v rôznych častiach sveta v oblasti hlasu, dát a videa. Viac ako 3000 ľudí pracuje dnes na štyroch miestach – v pobočke v Košiciach a v troch centrách v Bratislave. Dnes spoločnosť zamestnáva technických odborníkov a projektových manažérov špecializujúcich sa na dodanie vysokokvalitných služieb s pridanou hodnotou a komplexných riešení v oblasti prenosu hlasu, dát a videa pre nadnárodných zákazníkov.
Bratislavské pobočky sa stali súčasťou globálnej siete zákazníckych centier spoločnosti AT&T, ktoré sídlia napríklad v Singapure, Veľkej Británii, Austrálii a Japonsku. Centrum v Košiciach sa špecializuje na dizajn a konfiguráciu sieťových zariadení, správy sietí a riadenia dodávok služieb pre veľkých klientov.
„Škála našich aktivít sa za roky nášho pôsobenia značne rozšírila, čo si vyžaduje dostatok vzdelaných a motivovaných zamestnancov. Uvedomujeme si, že naši ľudia sú najhodnotnejšou devízou našej spoločnosti a preto do nich neustále investujeme. Snažíme sa rozširovať ich kompetencie prácou na nových zaujímavých projektoch a vytvárať tak pracovné prostredie s dobrou perspektívou kariérneho rastu v jednej z popredných globálnych spoločností na svete,” hodnotí pôsobenie spoločnosti na Slovensku Gabriel Galgóci, generálny riaditeľ slovenskej pobočky AT&T.
*Produkty a služby spoločnosti AT&T poskytujú a zabezpečujú dcérske a pridružené spoločnosti AT&T Inc. pod značkou AT&T, nie pod značkou AT&T Inc.