Aktiváciou telekomunikačných služieb zákazníci Orangeu pomáhajú prežiť krajšie sviatky ľuďom v núdzi. Orange totiž za každý nákup telekomunikačnej služby zákazníka prispieva do grantového programu Darujte Vianoce. Za prvé tri týždne tak spoločne prispeli už sumou viac než 15-tisíc eur. Tá sa pripočíta k základu 50-tisíc eur, ktorý na program Darujte Vianoce vyčlenila Nadácia Orange.
BRATISLAVA 13. novembra (WBN/PR) – Historicky prvýkrát prepojil slovenský telekomunikačný operátor komerčnú ponuku s dobročinnosťou. V čase od 24. októbra do 1. decembra venuje Orange do grantového programu Nadácie Orange Darujte Vianoce sumu 50 centov za každý zakúpený paušál alebo službu. Vrátane 50-tisícového príspevku Nadácie tak k dnešnému dňu predstavuje celková suma, ktorá bude prerozdelená v rámci grantového programu, vyše 65-tisíc eur.
„Mám radosť, že spoločne s našimi zákazníkmi môžeme byť spolutvorcami krajších Vianoc pre ľudí v núdzi. Verím, že to poteší aj samotných zákazníkov a tohtoročné Vianoce v Orangei sú pre nich výnimočné aj vďaka tomuto nášmu prístupu,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko Pavol Lančarič.
Zákazníci Orangeu tak počas predvianočného obdobia môžu urobiť radosť sebe, ale aj ľuďom, ktorým zložitá životná situácia nedovoľuje prežiť príjemné vianočné sviatky. Pritom ich to okrem plánovaného nákupu nebude stáť ani cent navyše. Sumou 50 centov za nich totiž na pomoc druhým prispeje Orange. Vyzbieraná suma spolu s 50-tisícovým vkladom Nadácie Orange poputuje ľuďom, ktorým chýba rodina, domov, zdravie alebo sa nachádzajú v hmotnej núdzi a preto pre nich vianočné sviatky nie sú práve radostné. Svojimi nákupmi takto zákazníci prispievajú na dobrú vec až do 1. decembra.