Spoločnosť Lidl Slovenská republika dosiahla v obchodom roku 2021, ktorý trval do konca februára tohto roka, na Slovensku tržby vo výške 1,654 mld. eur. V medziročnom porovnaní ide o desaťpercentný nárast.
Podľa verejne dostupných registrov sa zisk firmy v uvedenom období vyšplhal na 147,4 mil. eur a v porovnaní s predchádzajúcim rokom sa zvýšil o 17 %.
Potravinári na Slovensku bijú na poplach, od vlády očakávajú razantné riešenia na zvládnutie energetickej krízy
Ako sa uvádza vo výročnej správe spoločnosti, ekonomický vývoj bol výrazne ovplyvnený pandémiou koronavírusu a vojnou na Ukrajine.
Lidl vstúpil na slovenský trh v septembri 2004 ako posledná spoločnosť z veľkých obchodných sietí.
Na konci obchodného roka 2021 tvorilo jej obchodnú sieť 155 predajní v 92 mestách. Predajne sú zásobovaná tromi logistickými centrami, v Nemšovej, Seredi a Záborskom.