Martin Gazárek je manažér s pätnásťročnými skúsenosťami v oblasti marketingu, predaja či zákazníckeho servisu a v ČSOB pracuje od januára 2011.
Šéfom zákazníckej divízie ČSOB sa stal od 1.novembra Martin Gazárek. Zodpovedný je za riadenie marketingových kampaní, segmentové riadenie, profilovanie značky a komunikáciu celej finančnej skupiny ČSOB. Informovala o tom spoločnosť ČSOB.
Martin Gazárek pracuje v ČSOB od januára 2011, kedy nastúpil na post riaditeľa divízie spotrebného financovania. Od apríla 2014 bol zodpovedný za rozvoj zákazníckej skúsenosti a transformáciu spoločnosti. V novembri 2015 nastúpil na post riaditeľa zákazníckej divízie. Martin Gazárek je zodpovedný za odbor komunikácie, odbor úverov pre retail a MicroSME, odbor depozít a platieb, prieskum trhu a analýzy a v neposlednom rade za segmentové riadenie.
„Je to pre mňa výzva a verím, že spoločne v spolupráci s kolegami budeme pokračovať v budovaní kvalitnej značky ČSOB skupiny a naďalej pracovať na službách k maximálnej spokojnosti zákazníka. Verím, že spoločne s tímom budeme pokračovať v dosahovaní výborných komunikačných aj obchodných výsledkov a posunieme značku ČSOB opäť o kus vpred,“ povedal Martin Gazárek, riaditeľ zákazníckej divízie ČSOB.
Martin Gazárek je manažér s pätnásťročnými skúsenosťami v oblasti marketingu, predaja či zákazníckeho servisu. Bol súčasťou viacerých zmenových programov. V minulosti pracoval v spoločnosti Slovak Telekom na viacerých pozíciách. Vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave.
ČSOB do konca roka 2007 pôsobila na Slovensku ako pobočka zahraničnej banky. Od 1. januára 2008 sa stala samostatnou akciovou spoločnosťou s vlastným predstavenstvom. ČSOB patrí do skupiny KBC, pričom belgická skupina vlastní v slovenskej banke 100-percentný podiel na hlasovacích právach. Skupina ČSOB ponúka služby banky, KBC Asset Managementu, ČSOB Factoringu, ČSOB Leasingu, ČSOB Poisťovne a ČSOB stavebnej sporiteľne.