Úspech nie je o výške zľavy, ale o servise

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sroka
Tomáš Sroka Foto: SITA

Čo ľudia najviac kupujú na zľavových portáloch?

Pobyty a tovary sú u našich zákazníkov najviac žiadané. Predaj dovolenkových pobytov napríklad nám narástol o 56% a neustále rastie aj záujem o tovary.

Sú zľavy, ktoré uvádzate, naozaj reálne? S akými cenami ich porovnávate? Preverujete si ich?

Samozrejme, výška zliav zodpovedá skutočnosti. Každú ponuku si dôkladne preveríme, kým ju pustíme von. Zvlášť preverujeme, či podnikateľ tesne pred akciou nezdvihol ceny, aby potom vykázal vyššiu zľavu.

Podchvíľou sa objaví správa o krachu zľavového portálu, aj tento rok ich bolo niekoľko. Je to príznak nasýtenia trhu či dokonca súmraku nad týmto druhom biznisu?

Je to možno paradox, ale nie je to tým. Naopak, celkový obrat hromadného nakupovania rastie. Zánik niektorých portálov je len prejav prirodzeného čistenia trhu. Slabší, menej seriózni hráči z neho vypadávajú, lebo nie sú schopní poskytovať taký servis, ako silnejšie a stabilnejšie portály, ktoré majú zázemie a skúsenosti. Mýli sa ten, kto si myslí, že zľavový portál sa dá prevádzkovať doma v obývačke s notebookom na kolenách.

Sroka
Foto: SITA

Ako si môže byť človek istý, že dostane tovar alebo službu, ktoré si prostredníctvom zľavového portálu objednal a zaplatil? Ako si má vybrať bezpečný portál z tých desiatok, ktoré sú na trhu?

Korektný zľavový portál má na internetovej stránke uvedené obchodné podmienky, fakturačné a kontaktné údaje, má funkčnú linku zákazníckej podpory a reaguje na maily.

Čo nové sa ešte v tomto biznise dá vymyslieť?

Stále sa dá vylepšovať, zavádzať nové resp. inovované služby, ktoré uľahčujú nákup i komunikáciu zákazníkom a prístup k partnerom. Nám sa to veľmi oplatilo. Napríklad pred rokom sme otvorili sekciu módy, kde ponúkame novinky oblečenia i obuvi prestížnych značiek. Za ten rok v nej nakúpilo vyše 15 tisíc ľudí tovar za viac ako pol milióna eur. Ako prvý zľavový portál sme začali predávať autá. Tento biznis nie je o najvyšších zľavách, ale o kvalitnom servise pre zákazníkov a obchodných partnerov.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať