Bratislava, 24.5.2017 ( WBN/PR ) – S novou kreatívnou kampaňou pre bylinnú Demänovku prichádza pred letom ST. NICOLAUS. Je primárne zameraná na mladých ľudí s blízkym vzťahom k prírode, ktorým nie je ľahostajný osud včiel produkujúcich med – jednu z dôležitých zložiek Demänovky. Nosným komunikačným kanálom je web demanovka.sk/vcely, facebookový profil a Instagram Demänovka. Kampaň potrvá do polovice júla.
Kampaň s headlinom „Toto leto bude bzukot!“ rýdzo slovenského bylinného alkoholu Demänovka vychádza z jej jedinečného zloženia, ktorého dôležitou zložkou je aj pravý kvalitný slovenský včelí med. Ďalšími ingredienciami starostlivo stráženej receptúry je 14 vybraných bylín a korenín, jemný lieh a číra tatranská voda. Projekt dáva do pozornosti tému včiel, ktorých počty dramaticky klesajú aj na Slovensku, približuje problematiku včelárstva s cieľom zacieliť pozornosť mladých ľudí na túto oblasť. Súčasťou komunikácie je aj úprava varianty Demänovky Liqueur na Demänovku Likér s medom.
„Pretože Demänovka je náš slovenský bylinný likér, ktorej chuť i vôňu dotvára pravý včelí med, rozhodli sme sa upriamiť pozornosť mladých dospelých ľudí na problém včiel a slovenských včelárov,“ vysvetľuje filozofiu kampane Mária Táborská, brand manažérka značky Demänovka zo spoločnosti ST.NICOLAUS a dodáva: „Jednoducho povedané – keď nebude na Slovensku dosť včiel a medu, nebude ani obľúbená Demänovka, ktorá je tu od roku 1954. Odľahčeným štýlom komunikácie by sme radi informovali mladých dospelých o tejto problematike a inšpirovali ich k aktivite.“
Nosnou komunikačnou platformou kampane je webová stránka demanovka.sk/vcely, facebookový profil a Instagram Demänovka, ktoré chcú zábavným i vážnejším spôsobom edukovať čitateľov a fanúšikov o význame včiel pre náš život a zároveň inšpirovať k ich ochrane. V rámci kampane spoločnosť Demänovka zabezpečila tri úle so včelami Nadácii Cvernovka. Umiestnili ich na streche budovy, kde Cvernovka sídli, a dobrovoľníci sa budú o ne starať. Malý včelín, vďaka ktorému pribudnú v meste ďalšie včelie rodiny, poslúži na vzdelávanie návštevníkov Cvernovky. Atraktívne backstage zábery a seriál s včelárom budú môcť fanúšikovia sledovať na sociálnych sieťach. Originálnym komunikačným nástrojom je „živý“ billboard fľaše Demänovky so živými rastlinami a prikrmovacou zmesou pre včely na Račianskej ulici (neďaleko budovy Cvernovky) v Bratislave.
Kampaň, ktorú kreatívne a produkčne pripravila reklamná agentúra HEADS, je nasadená od polovice mája a bude pokračovať do polovice júla. Bude prebiehať prioritne v online priestore, doplnená o PR a BTL aktivity.
VIZITKA KAMPANE:
Názov kampane: Toto leto bude bzukot!
Názov agentúry: HEADS
Creative director: Marko Kolar
Art Director: Juraj Zajačka
Account Manager: Zuzana Sabolová
Copywriter: Dominik Holič
Stratég: Marko Kolar
Timing kampane: polovica mája – polovica júla
Využité nástroje: demanovka.sk/vcely, Facebook, Instagram, PR, BTL
Spoločnosť ST.NICOLAUS, a.s., je lídrom na slovenskom trhu, ktorá vám už od roku 1867 prináša tradičné a obľúbené liehoviny vyrobené z prvotriednych surovín. Portfólio spoločnosti tvoria desiatky značiek, medzi najvýznamnejšie patria Nicolaus Vodka, bylinná Demänovka, ovocné liehoviny radu Jubilejná, kvalitné vína Slovenské Vinice, tradičná rada KLASIK a pravé ovocné destiláty ST. NICOLAUS Exclusive Edition. Spoločnosť je tiež výhradným distribútorom značiek Soberano, Lepanto, whisky NOMAD , ginov The London No.1, MOM gin, Gibson´ s, škótskych whisky Glen Moray a Label 5, karibského rumu Negrita pravého kubánskeho rumu Santiago de Cuba a tiež vín zo Španielska, Talianska, Argentíny a Chile. Obchodné zastúpenie má aj v Českej republike a Maďarsku a svoje produkty vyváža do mnohých krajín sveta.