Tesco a Carrefour vytvárajú nákupnú alianciu, spolupráca by mala zlepšiť nielen kvalitu výrobkov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Carrefour, Tesco
Foto: koláž WBN

LONDÝN 2. júla (WebNoviny.sk) – Britský maloobchodný reťazec Tesco a jeho francúzsky konkurent Carrefour vytvárajú strategickú alianciu, ktorá má posilniť ich pozíciu voči globálnym dodávateľom. Firmy to oznámili v pondelok v spoločnom vyhlásení.

Dohoda upravuje vzťahy s dodávateľmi a predpokladá spoločné nákupy pre firemné značky oboch reťazcov. Aliancia „zlepší kvalitu a výber dostupných produktov“ a posilní konkurencieschopnosť, uviedli firmy.

Správa prichádza v čase, kedy tradičný maloobchod čelí intenzívnemu tlaku zo strany internetových predajcov ako Amazon. V apríli sa konkurent Tesca Sainsbury dohodol na prevzatí britských aktivít amerického reťazca Walmart, firmy Asda, za 7,3 mld. GBP. Výsledkom transakcie bude najväčšia sieť supermarketov na britskom trhu.

(1 EUR = 0,88605 GBP)

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Tesco