BRATISLAVA 18. januára (WBN/PR) – Unikátny projekt Staň sa legendou!, ktorý počas niekoľkých mesiacov hľadal pre značku Heineken najzaujímavejšie a najcharizmatickejšie typy medzi Slovákmi, sa po náročnom boji dočkal dramatického rozuzlenia. Víťazom finálového hlasovania na stránke www.heineken.com/sk a na facebookovej stránke značky sa v posledných minútach stal tanečník Marcel tesne pred hudobníkom Erikom. Heineken sa preto rozhodol za slovenské Heineken legendy vyhlásiť oboch finalistov, ktorí boli od začiatku súťaže jednoznačnými lídrami. Rozhodnutie vyvolalo množstvo ohlasov v komunitách oboch osobností, keďže víťaz získava nielen prestíž a medializáciu v hodnote 8.000 EUR, ale aj pozvánku do holandského Amsterdamu, „kolísky“ značky Heineken a pivný režim na pol roka. Profily a videá oboch Heineken legiend, ako aj ostatných finalistov, sú dostupné na internetovej stránke značky Heineken.
Projektom „Staň sa legendou!“ značka Heineken na Slovensku nadviazala na novú globálnu komunikačnú platformu značky a nový spot „Entrance“ zo série „Legendy“. Hlavný hrdina v spote, ktorý bol nasadený aj v najsledovanejších slovenských televíziách, je charizmatický mladý muž, ktorý je stredobodom pozornosti na luxusnej párty. Práve jeho vystupovanie, charizma, sebavedomie a kozmopolitnosť robia z neho „legendu“. Obdiv žne u všetkých zúčastnených.
Cieľom projektu Staň sa legendou! bolo nájsť pre Heineken podobnú legendu na Slovensku, pričom do projektu sa mohol zapojiť skutočne každý. Nádejné legendy vyberal Heineken za účasti známych osobností – Jána Ďurovčíka, Jara Bekra a Tibora Holodu. Finalisti v súťaži mali za úlohu plniť sériu zaujímavých úloh dokazujúcich ich legendárne kvality. Po niekoľkých kolách internetového hlasovania na Facebooku a tesnom výsledku toho finálového sa Heineken rozhodol za slovenskú Heineken legendu vyhlásiť dvoch najlepších. „Naše rozhodovanie bolo skutočne náročné, keďže víťaz Marcel aj tesne druhý Erik spĺňajú všetky predpoklady, aby sa stali legendami. Sú to mladí, moderní ľudia s veľkou charizmou a štýlom, ktorí si dokážu získať obdiv a rešpekt vo svojich komunitách. Sme veľmi radi, že obom môžeme poskytnúť ocenenie ako aj podporu v podobe ich medializácie,“ hovorí Michal Sivko, brand manager značky Heineken.
Práve v komunitách oboch osobností vyvolalo vyhlásenie dvoch Heineken legiend množstvo reakcií. Tanečník (BBoy) Marcel Vaľko s umeleckým pseudonymom Miniboj svoje účinkovanie v projekte ako aj finálne rozhodnutie hodnotí nasledovne: „Konečné rozhodnutie vyhlásiť dve Heineken legendy je z môjho pohľadu v poriadku a rovnako to berú aj moji fanúšikovia. Moja komunita ľudí bola spokojná a šťastná, pretože vedia, že sa snažím prezentovať hiphop v jeho pravej a nefalšovanej podobe. Celý priebeh súťaže hodnotím veľmi pozitívne, vďaka nej sa spojili rôzni ľudia z celého sveta a hlasovali za mňa asi z 32 krajín, pričom mnohí z nich sú špičkou v hiphopovej kultúre.“
Tesne druhý, hudobník Erik Szegi, ktorého Heineken spolu s Marcelom vyhlásil za slovenskú Heineken legendu, súťaž a jej výsledok hodnotí nasledovne: „Projekt Staň sa legendou! bol pre mňa výbornou skúsenosťou, ohlasy boli naozaj zo širokého okruhu mojej komunity a boli veľmi pozitívne. Celú cestu za titulom legendy, ako aj množstvo zábavy, som si skutočne užil. Nikdy by mi napríklad nenapadlo hrať na gitare v električke. Konečné rozhodnutie môžem samozrejme vnímať len pozitívne. Bola medzi nami zdravá súťaživosť a rivalita, ktorá prirodzene priniesla pozitívne aj negatívne reakcie. Verím však, že dokážeme, že to bolo dobré rozhodnutie.“