SaS do kampane pred referendom investuje

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sulik
Foto: SITA/Ľudovít Vaniher

BRATISLAVA 18. augusta (WEBNOVINY) – Strana Sloboda a Solidarita do predreferendovej kampane, s ktorou intenzívne začnú 1. septembra, investuje podľa predsedu strany Richarda Sulíka 120-tisíc až 130-tisíc eur. O tom, či okrem bilbordov investujú aj do televíznej reklamy, sa ešte rozhodnú. „Závisí to aj od udalostí, ktoré čakáme, že sa udejú. To je napríklad v septembri, keď parlament by mal zamietnuť hlasovanie o imunite poslancov, tak si viem predstaviť, že potom by sme zintenzívnili kampaň formou reklamy v televízii,“ priblížil Sulík, ktorý kampaň povedie. Ako vysvetlil, predseda Smeru-SD Robert Fico totiž už avizoval, že návrh nepodporia.

Referendum, v ktorom sa ľudia budú môcť vyjadriť k šiestim otázkam – zrušeniu koncesionárskych poplatkov, obmedzeniu poslaneckej imunity, zníženiu počtu poslancov, stanoveniu maximálnej ceny vládnych limuzín, voľbám cez internet a zmene v tlačovom zákone, sa uskutoční 18. septembra. Sulík je presvedčený, že krátka, ale intenzívna kampaň je dostatočná a nájde sa dostatočný počet ľudí, aby referendum bolo úspešné. „Myslím si, že stačí tým ľudom povedať, behom tých troch týždňov intenzívne, že pozrite, teraz máte jedinečnú možnosť, musíte investovať päť alebo desať minút a máte jedinečnú možnosť proti vôli politikov im vziať imunitu, to je silný signál,“ vyhlásil.

Prísľub podpory žiadnej politickej strany SaS zatiaľ nemá, no rokujú. Ako Sulík povedal, príliš ho to neprekvapuje. „Veď reálne to berie politikom moc,“ skonštatoval. Prvky z predvolebnej kampane do Národnej rady SR SaS pred referendom nevyužije a k tomu, či chystajú niečo špecifické, sa Sulík nevyjadril. „Nechajte sa prekvapiť,“ dodal tajomne.

SITA

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Richard SulíkRobert Fico
Firmy a inštitúcie SaS Sloboda a Solidarita