Turbulencie vytláčajú obľúbené instantné rezance z menu leteckej spoločnosti Korean Air

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Lietadlo
Foto: ilustračné, www.gettyimages.com
Tento článok pre vás načítala AI.

Turbulencie vytláčajú obľúbené instantné rezance z ponuky leteckej spoločnosti Korean Air. Šálky s instantnými rezancami Shin Ramyun, populárne medzi cestujúcimi v Korean Air, od 15. augusta už nebudú k dispozícii pre cestujúcich v ekonomickej triede, uviedol hovorca leteckej spoločnosti so sídlom v Soule.

Toto rozhodnutie je súčasťou proaktívnych bezpečnostných opatrení v reakcii na zvýšené turbulencie, ktorých cieľom je zabrániť nehodám spôsobeným popáleninami,“ uviedli aerolinky Korean Air.

Obavy z nebezpečenstva pri podávaní teplých jedál a tekutín v lietadlách nie sú novinkou. Niekoľko dopravcov v priebehu rokov čelilo žalobám zákazníkov, ktorí uviedli, že utrpeli vážne popáleniny po tom, čo sa na nich počas letu vyliala horúca káva.

Hoci sa právny precedens môže vo svete líšiť, Súdny dvor Európskej únie v roku 2019 rozhodol, že letecká spoločnosť môže byť braná na zodpovednosť, ak sa cestujúci takto zraní, a to dokonca aj vtedy, ak vyliatie horúcej tekutiny nespôsobili turbulencie.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie EU Európska úniaKorean Air