Kontaktné centrum ZSSK pomáha cestujúcim už 20 rokov, obslúži v priemere tisíc zákazníkov denne

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
ZSSK: Spustenie ďalšej elektrickej jednotky REX 1739
Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík
Tento článok pre vás načítala AI.

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) oslavuje 20. výročie od založenia svojho Kontaktného centra. Toto pracovisko, ktoré začalo oficiálne fungovať na jeseň 2004, sa za dve dekády stalo neoddeliteľnou súčasťou poskytovania kvalitných služieb pre cestujúcich z celého Slovenska. Referenti Kontaktného centra ZSSK sú k dispozícii nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni prostredníctvom telefónnej linky, e-mailu či online chatu.

Naši referenti Kontaktného centra sú skutočným srdcom našej spoločnosti už dvadsať rokov. Ich práca má zásadný vplyv na to, ako verejnosť vníma Železničnú spoločnosť Slovensko. Ich schopnosť rýchlo a efektívne reagovať na rôzne požiadavky, často s úsmevom a veľkou dávkou trpezlivosti, robí z nich neoddeliteľnú súčasť fungovania spoločnosti. Patrí im veľká vďaka za ich oddanosť a profesionalitu,“ hovorí Peter Helexa, generálny riaditeľ ZSSK.

Referenti riešia komplexné požiadavky

Pri vzniku Kontaktného centra v ňom pracovalo 10 referentov. Dnes jeho 32 pracovníkov, 2 vedúce zmeny a 1 vedúca centra riešia komplexné požiadavky, od online nákupov lístkov až po asistenciu pri reklamáciách či zabezpečenie prepravy pre imobilných cestujúcich.

Navyšovanie počtu zamestnancov bolo robené postupne počas celej existencie pracoviska priamo úmerne s narastajúcimi pracovnými činnosťami a zvyšovaním podnetov od cestujúcich.

Rastúci záujem o služby národného dopravcu

Kontaktné centrum ZSSK obslúži v priemere 1 000 zákazníkov denne. V roku 2023 ich bolo 985 denne, čo je dôkazom rastúceho záujmu o služby národného dopravcu. ZSSK tak odhaduje, že za 20 rokov fungovania Kontaktného centra vybavila približne 7,3 miliónov podnetov od zákazníkov.

V posledných rokoch došlo k nárastu požiadaviek na pomoc pri online nákupoch, riešení problémov s nedoručenými dokladmi či otázok spojených s registráciou do ZSSK ID.

Naša linka 18 188 je jediným miestom, kde môžu zákazníci z celého Slovenska získať okamžitú pomoc. Či už ide o cestovné poriadky, nákup lístkov alebo riešenie nečakaných situácií počas cesty vlakom, naším cieľom je byť nablízku každému cestujúcemu,“ dodáva Peter Helexa.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Peter Helexa
Firmy a inštitúcie ZSSK Železničná spoločnosť Slovensko