Bratislava, 24.5.2017 ( WBN/PR ) – „Na Slovensku funguje približne 40 outsourcingových call centier. Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ako 70 operátorov,“ uviedol generálny manažér spoločnosti eCall Slovakia Ľuboš Pajerský.
Na otázku v čom je komunikácia pre firmu s jej zákazníkmi lacnejšia a efektívnejšia, keď zvolia komunikáciu cez outsourcingové call centrové spoločnosti uviedol: „ Plné dedikovanie svojej hlavnej obchodnej činnosti na aktivity call centra je zárukou špecializácie. S profesionálnou IT technológiou zameranou na call centrové aktivity a vyškolenými operátormi sa služby stávajú efektívnejšie a tým aj lacnejšie. Služby profesionálneho call centra sú zväčša zamerané na obsiahnutie väčšej databázy klientov – ideálne nad 5.000 klientov. Samozrejmosťou sú však aj menšie kampane, kde sa vyžaduje individuálnejší prístup.
„Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať,“ uviedol..
Ako ďalej prezradil Pajerský call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov – telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad.
„Spoločnosť eCall Slovakia spracováva prieskumy verejnej mienky na úrovni štatisticky relevantnej vzorky s demografickou štruktúrou plne kopirujúcou rozloženie obyvateľstva na Slovensku. Ide najmä o vekovú štruktúru, pohlavie, geografickú príslušnosť,“ dodal na záver Pajerský.