Klienti skrachovanej cestovky Alex Tour smerujú domov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Leto,teplo, dovolenka
Foto: SITA/AP
Leto,teplo
Foto: SITA/AP

BRATISLAVA 3. júla (WEBNOVINY) – Z klientov skrachovanej cestovnej kancelárie Alex Tour sa dnes z Bulharska vrátilo 14 ľudí, z Rhodosu o 14:30 odletelo šesť.

Ďalších 28 dospelých a jedno dieťa priletí z Malorky dnes večer o 20:50.

Na Kréte sa zatiaľ nachádza 20 klientov, ktorí priletia v stredu 4. júla a tiež priletí 24 ľudí z ostrova Korfu.

Pre agentúru SITA to uviedla vedúca oddelenia marketingu poisťovne Kooperativa Erika Barkolová. Z Turecka priletí v stredu 4. júla 36 ľudí, z Bulharska sa 6. júla vráti 17 osôb, z Andalúzie 8. júla traja klienti.

„Namiesto pôvodného počtu 125 klientov skrachovanej cestovnej kancelárie Alex Tour v zahraničí, ktorých ohlásila cestovná kancelária, sa ich počet zvýšil na 163,“ informovala.

Poisťovňa Kooperativa podľa Barkolovej vzhľadom na rýchly vývoj situácie a nedostatok informácií z cestovnej kancelárie verejne prisľúbila garanciu, že klientom poskytne úhradu primeraných nákladov spojených s touto situáciou.

„V každom prípade majú poškodení klienti nárok na preplatenie nákladov na dopravu v zahraničí z miesta pobytu do SR, pokiaľ je doprava súčasťou zájazdu, tiež preddavku, respektíve ceny zájazdu, ak nevycestovali a tiež preplatenie rozdielu medzi zaplatenou cenou zájazdu a cenou čiastočne poskytnutého zájazdu,“ uviedla Barkolová.

Inštrukcie pre klientov Alex Tour

Je však nutné, aby poškodení klienti postupovali podľa inštrukcií. Musia vyplniť Žiadosť o nárok na náhradu škody voči cestovnej kancelárii, ktorá je uvedená na webovej stránke poisťovne pod témou Krach cestovnej kancelárie Alex Tour a zaslať túto žiadosť doporučene na adresu CK Alex Tour – ALEX TOUR, s.r.o., Dom služieb, Gazdovský rad 41, 931 Šamorín.

Následne treba podľa Barkolovej vyplniť Žiadosť o uplatnenie nároku na náhradu škody z poistenia zájazdu pre prípad úpadku CK, ku ktorej je nutné priložiť kópiu Zmluvy o obstaraní zájazdu uzavretú s poistenou cestovnou kanceláriou, kópiu dokladov o úhrade celého zájazdu, prípadne zaplatenej zálohy a kópiu podacieho lístka o zaslaní žiadosti o nárok na náhradu škody voči cestovnej kancelárii.

Žiadame poškodených klientov, aby všetky tieto doklady poslali na príslušné pobočky našej poisťovne. Adresy nájdu na www.koop.sk s preklikom na príslušný kraj,“ uzavrela.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať