Náklady Národnej diaľničnej spoločnosti na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Poliaci splnia svoj záväzok pri budovaní diaľnice D3/S1 v roku 2024 a Slovensko možno v roku 2030, tvrdia predstavitelia Slovensko–poľskej obchodnej komory.
Na linkách v regióne Horné Považie boli pri zmenách v cestovných poriadkoch akceptované požiadavky obecných úradov Súľov, Snežnica, Lysica, Varín, Lietava, Stránske a tiež Základnej škole v Kamennej Porube.
Naďalej platí aj aktuálny zmluvný termín ukončenia stavby D1 Hubová – Ivachnová s tunelom Čebrať koncom roka 2023. Pôvodne mala byť dokončená v roku 2017.
Mostné polia sú podľa Národnej diaľničnej spoločnosti dlhé 40 metrov. Jeden nosník má 72 ton, spolu ich je už na stavbe 54 kusov a vo výrobni ďalších 51.
Vedúci člen stavebného združenia informoval, by diaľničný úsek by chceli dokončiť na jeseň 2024, čo je o deväť mesiacov neskôr oproti pôvodnému termínu.