Vôbec nie je isté, či sa opäť nebude meniť koncepcia a či štát nájde dostatok zdrojov na dofinancovanie chýbajúcich úsekov diaľnice D3, myslí si predseda organizácie Stanislav Kučírek.
Náklady Národnej diaľničnej spoločnosti na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Poliaci splnia svoj záväzok pri budovaní diaľnice D3/S1 v roku 2024 a Slovensko možno v roku 2030, tvrdia predstavitelia Slovensko–poľskej obchodnej komory.
Na linkách v regióne Horné Považie boli pri zmenách v cestovných poriadkoch akceptované požiadavky obecných úradov Súľov, Snežnica, Lysica, Varín, Lietava, Stránske a tiež Základnej škole v Kamennej Porube.
Naďalej platí aj aktuálny zmluvný termín ukončenia stavby D1 Hubová – Ivachnová s tunelom Čebrať koncom roka 2023. Pôvodne mala byť dokončená v roku 2017.